niedziela, 3 listopada 2013

po przerwie:)

Dawno nic nie pisałam,bo jak zwykle czasobrak.
Ale to nic. czasami sie zastanawiam czy to ktos w ogóle czyta ,czy ogląda ....
Czytam inne blogi .piszecie o wszystkim o niczym też. albo czasmi nic nie piszecie .
ale nie o tym .
Szydełkowałam. zrobiłam to wkoncu i sie troszkę nauczyłam . no mistrzem to długooo nie będę ale myslę że jak na  pierwsze prace to chyba moze byc:)

                                                Czapka dla Mamy
                                         Czapka dla Synusia,za duża (on ma 4 lata) ale sam sobie kupił wełenkę i nie chce tacie oddać:) wygląda jak mały rycerz:)

 a nauczyłam sie tu:


http://www.youtube.com/watch?v=fHSCrfo3z3M


Uważam,że to wspaniałe jest że są osoby które potrafia nauczyc czegoś przez internet. :)i za to bardzo DZIĘKUJE!!!

Powstały tez podkładki pod kubki :





Pozatym odbyły się pierwsze stowarzyszeniowe warsztaty i o nich wiecej tu :


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.420417348060169.1073741852.342169729218265&type=1


Jeśli ktoś czyta tego bloga,prosze o polubienie strony naszego stowarzyszenia,to teraz moje drugie zycie:) i chcemy się jak najbardziej wypromowac:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz